
Veel werkgevers worstelen met crises. Was het eerst COVID-19 met allerlei restricties, nu is er (ook) de krappe arbeidsmarkt, de hoge prijzen voor...
Veel werkgevers worstelen met crises. Was het eerst COVID-19 met allerlei restricties, nu is er (ook) de krappe arbeidsmarkt, de hoge prijzen voor...
Werknemers krijgen meer zeggenschap bij de keuze tussen werk op kantoor of thuis. Daarnaast krijgen werkgevers meer mogelijkheden tot maatwerk bij de...
Wanneer mag u een vaste onbelaste reiskostenvergoeding betalen en hoe bepaalt u de hoogte hiervan? Dat leest u in deze handreiking.
De onbelaste kilometervergoeding gaat per 1 januari 2023 omhoog van 19 naar 21 cent. Maar dat zet te weinig zoden aan de dijk, aldus vakbond CNV.
Twee op de drie werkgevers zijn bereid om een hogere kilometervergoeding te betalen mits de fiscale regels dit mogelijk maken.
De onbelaste vergoeding voor zakelijke rijders die voor de baas met hun privéauto op stap gaan moet omhoog. De ongekende stijging van de...
Met ingang van 2022 kan een werkgever geen vaste onbelaste reiskostenvergoeding meer geven op basis van het reispatroon van de werknemer van vóór de...
Op Prinsjesdag 2021 leek het Belastingplan 2022 weinig opzien te baren met een beperkt aantal aangekondigde wijzigingen. In combinatie met het...
Vaste reiskostenvergoedingen mogen in het kader van de coronacrisis heel 2020 door blijven lopen. Maar per 1 oktober 2021 moeten werkgevers het...
De afgelopen tijd hebben werkgevers de vaste reiskostenvergoeding nog mogen laten doorlopen, zelfs als de werknemer deze kosten niet echt heeft...