Zo maak je gebruik van de Regeling onwerkbaar weer
In veel branches komen werkgever en werknemers er bij warm weer wel uit. Ze zetten de airco aan of stellen aangepaste werktijden in. Maar voor sommige beroepen kan dit niet. En dan is het domweg te heet om te werken. Wat zijn daarin je verplichtingen als werkgever? En heeft dat impact op finance?